مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-21اقتصادي

تاکسی های سطح شهر مشهد هوشمند می شوند


سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از هوشمندسازی 11 هزار تاکسی در سطح شهر طی مدت زمان 18 ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، مهدی حاتمی ابراز کرد: به همت معاونت اقتصادی شهرداری، سازمان تاکسیرانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد پروژه هوشمند سازی تاکسی های شهرداری مشهد در راستای ارتقای کیفیت خدمات تاکسی های شهری و بهبود فرایند مدیریت و نظارت  تعریف و در دستور کار قرارگرفت.

  وی افزود: این پروژه که با همکاری بخش خصوصی تامین مالی و اجرا خواهد شد، در بخش های اصلی آن سیستم محاسبه نرخ، مانیتورینگ، سیستم متمرکز نرم افزاری و مالتی مدیا، سیستم ارتباطی چندمنظوره، بسترهای مختلف پرداخت الکترونیک و بستر پخش پیام های شهروندی و تبلیغاتی پیش بینی شده است.

  حاتمی ضمن اشاره به خدمات رسانی گونه های مختلف تاکسی در سطح شهر مشهد به شهروندان، بیان کرد: استقرار این سیستم امکان ایجاد توازن مکانی و زمانی در سرویس دهی، ارتقای درآمدزایی تاکسی رانان و نیز بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان عزیز در این حوزه را فراهم  خواهد آورد.

وی در ادامه گفت: پروژه مذکور با برآورد اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد ریال در مدت زمان 18 ماه تکمیل خواهد شد و بر این اساس بیش از 11 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های سطح شهر مشهد هوشمند می شوند

تاکسی های سطح شهر مشهد هوشمند می شوند