مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-21اقتصادي

صادرات 180 هزارتن کالا از پایانه مرزی بیله سوار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 180 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به صادرات بیش از 180 هزار تن کالا از این پایانه مرزی اظهار کرد: این میزان کالا توسط 7 هزار و 944 دستگاه کامیون در 8 ماه گذشته از مرز بیله سوار صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از 174 هزار تن کالا توسط 7 هزار و 641 دستگاه کامیون ایرانی و 5 هزار و 400 تن کالا توسط 257 دستگاه کامیون گرجی و حدود هزار تن توسط کامیون سایر ملیت ها از مرز خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه صادرات کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 39 درصد کاهش یافته تصریح کرد: محصولات کشاورزی، کاشی، شیشه، نمک، سنگ ساختمانی، پسته، نئوپان، خرما و پلی اتیلن عمده کالاهای صادر شده ایرانی هستند.

وی به صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه،گرجستان و حوزه قفقاز اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده 124 هزارتن کالا توسط 5 هزار و 358 دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزایش 18 درصدی ترانزیت خروجی را یادآور شد و تصریح کرد: آب معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 180 هزارتن کالا از پایانه مرزی بیله سوار

صادرات 180 هزارتن کالا از پایانه مرزی بیله سوار