مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-21اقتصادي

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی در تعطیلات دو هفته ای کرونایی


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: آمار مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی شهر تهران از ابتدای امسال تا پایان آبان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، - مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: آمار مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی شهر تهران از ابتدای امسال تا پایان آبان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود دو درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مقدم ضمن اشاره به مراجعه یک میلیون و 114 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران از ابتدای امسال تا پایان آبان، گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته حدود دو درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر روزانه چهار هزارو پانصد دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند که وضعیت مراجعات در شرایط عادی قرار دارد و تقریباً تمامی مراکز مراکز فاقد صف انتظار هستند.

او با بیان اینکه 797 هزار از یک میلیون و 114 هزار دستگاه خودرو مربوط به مراجعات نخست بوده است، افزود: 17 درصد از مرجعات نخست در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز، 11 درصد در آزمون همراستایی چرخ ها، 5 درصد در آزمون کمک فنر، 14 درصد در آزمون تست ترمز و 16 درصد به علت عیوب ظاهری مردود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی در تعطیلات دو هفته ای کرونایی

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی در تعطیلات دو هفته ای کرونایی