مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-21اقتصادي

اجرای 3 طرح برای سلامتی جامعه/برطرف شدن کمبود روغن در شیراز


فرماندار شیراز با اشاره به اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا خبر از اجرای دو طرح دیگر در راستای افزایش سلامت اجتماعی جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا امیری ظهر شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی قرار است با رویکرد شهر محور فعالیت کند و این طرح دارای اهدافی است که از جمله این اهداف می توان به کاهش ترددها و کاهش تجمعات اجتماعی اشاره کرد.

وی افزود: طرح هوشمند محدودیت ها به طور کلی شامل محدودیت در فعالیت واحدهای صنفی، کاهش ترددهای درون شهری و برون شهری است در این طرح بنگاه های اقتصادی به چهار رشته کلی تقسیم بندی شده و بر اساس نوع واحد اقتصادی محدودیت هایی برای فعالیت آنان در نظر گرفته شده است.

امیری در خصوص تردد نیز تصریح کرد: تردد در مناطق شهری و برون شهری نیز شامل محدودیت هایی است که از جمله این محدودیت ها می توان به عدم امکان ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان شیراز در تمامی ساعات شبانه روز اشاره کرد البته با توجه به اینکه شیراز در وضعیت قرمز است لذا شاهد اجرای طرح منع تردد در ساعت 21 الی 4 بامداد خواهیم بود لازم به ذکر است اگر فردی در این ساعت از شبانه روز اقدام به تردد کرده و جز مشاغل گروه یک نباشد مشمول جریمه 200 هزار تومانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 طرح برای سلامتی جامعه/برطرف شدن کمبود روغن در شیراز

اجرای 3 طرح برای سلامتی جامعه/برطرف شدن کمبود روغن در شیراز