مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-21اقتصادي

نشست بزرگ تجاری ایران_اروپا 24 آذر به مدت سه روز برگزار می شود


یک مقام مسئول از برگزاری نشست بزرگ تجاری ایران - اروپا در جهت افزایش صادرات غیرنفتی ایران به اروپا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از از سازمان توسعه تجارت ایران، میرهادی سیدی مشاور امور بین الملل و توافقنامه های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران، اظهار داشت: با همکاری مرکز بین المللی (ITC) و حمایت اتحادیه اروپا، همایش بزرگ تجاری ایران-اروپا (Iran-Europe Business Forum) با هدف ایجاد بستر لازم برای همکاری های تجاری، علمی و فن آوری در جهت افزایش صادرات غیرنفتی ایران، در روزهای 24، 25 و 26 آذر ماه سال جاری به صورت وبیناری برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش که با کمک مؤسسه آمبروزیتی ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت های ایرانی و اروپایی حضور داشته و نشست های تجاری دوجانبه برگزار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این همایش و نشست های B to B مربوط به آن، در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران در جهت کمک به شرکت های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل اقتصادی و تجاری آنها با شرکت های اروپایی صورت می گیرد.

مشاور امور بین الملل و توافقنامه های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: شرکت ها برای برگزاری نشست های B to B خود در سایت اینترنتی اختصاصی این نشست بیش از 20 روز (از 11 آذر تا اول دی ماه) فرصت خواهند داشت تا نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بزرگ تجاری ایران_اروپا 24 آذر به مدت سه روز برگزار می شود

نشست بزرگ تجاری ایران_اروپا 24 آذر به مدت سه روز برگزار می شود