مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-21اقتصادي

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی دوهفته ای باز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران، درباره فعالیت مراکز معاینه فنی همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی در پایتخت، - حسین مقدم گفت: فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت همزمان با آغاز محدودیت های مربوط به کرونا ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران، درباره فعالیت مراکز معاینه فنی همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی در پایتخت، اظهار داشت: معاینه فنی به عنوان خدمات زیرساختی در بحث کنترل خودرو ها محسوب می شود و در مجموعه مشاغل گروه یک قرار دارد لذا ما نیز تابع تصمیمات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در این ایام ادامه فعالیت مراکز معاینه فنی را خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر سعی شده بدون خدشه دار شدن و توقف، خدمت رسانی به مردم، نیرو های کار فعال در مراکز معاینه فنی را بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی به یک سوم تقلیل دهیم تا به سهم خود به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کرده باشیم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران خاطرنشان کرد: شهروندان جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز معاینه فنی قبل از مراجعه، به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودرو های تهران مراجعه کنند همچنین در مدت زمان اداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی دوهفته ای باز است

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی دوهفته ای باز است