مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-21اقتصادي

توزیع 10 هزار جلد کتاب در کتابخانه ها و مدارس منطقه آزاد ارس


معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از تهیه و توزیع 10 هزار جلد کتاب در مدارس و کتابخانه های محدوده چهارگانه ارس و نیز مدارس عشایری محدوده قلی بیگلو خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از تهیه و توزیع 10 هزار جلد کتاب در مدارس و کتابخانه های محدوده چهارگانه ارس و نیز مدارس عشایری محدوده قلی بیگلو خبر داد.

یوسف داداش زاده اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تعداد 10 هزار جلد کتاب به ارزش چهار میلیارد ریال تهیه شده و مقرر است در مدارس، مساجد، کتابخانه های عمومی و سیار جلفا و خداآفرین و ارسوندان توزیع شود.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر کتابخانه عمومی جلفا، دو کتابخانه سیار با حمایت سازمان منطقه آزاد ارس و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان، فعالیت فرهنگی انجام می دهد و بیش از 70 هزار جلد کتاب در مراکز مختلف فرهنگی هنری منطقه توزیع شده است.

️معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: با حمایت های انجام شده و مشارکت این دو نهاد، تعداد منابع کتابخانه جلفا به 32هزار جلد و تعداد منابع کتابخانه های سیار به هفت هزار جلد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار جلد کتاب در کتابخانه ها و مدارس منطقه آزاد ارس

توزیع 10 هزار جلد کتاب در کتابخانه ها و مدارس منطقه آزاد ارس