مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-21پزشكي

اولین رویداد ایده بازار طب بازساختی برگزار می شود


 اولین رویداد ایده بازار طب باز ساختی توسط دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

- اولین رویداد "ایده بازار طب بازساختی" برگزار می شود  اولین رویداد ایده بازار طب باز ساختی توسط دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد که به منظور شناسایی و همسو کردن ظرفیت های پزشکی بازساختی برگزار می شود، سعی دارد با شناسایی طرح های برتر و حمایت مادی و معنوی از آن ها، گامی مؤثر در راستای رفع چالش های این حوزه بردارد.

از اهداف برگزاری رویداد مذکور می توان به مواردی نظیر توسعه و ترویج فرهنگ نوآوری، ایده پردازی در جهت توسعه کسب و کار، معرفی ایده های برتر با هدف ارزش آفرینی در راستای تولید و تجاری سازی ایده ها، ایجاد فضای رقابتی سازنده میان نوآوران برای بروز رشد و شکوفایی خلاقیت و نوآوری و ایجاد ارتباط بین صنایع و صاحبان سرمایه با صاحبان ایده و فناوران اشاره کرد.

صاحبان ایده و صنایع و سرمایه گذاران می توانند ایده های خود در محورهای درمان های مبتنی بر سلول، ایمنوسل تراپی، ژن درمانی، بانک ساولی و بافت، تجهیزات مرتبط با طب بازساختی، داربست های مرتبط با مهندسی بافت (داربست های الکتروریسی، هیدروژل ها و پرینترهای سه بعدی) و اپلیکشن ها را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد ایده بازار طب بازساختی برگزار می شود

اولین رویداد ایده بازار طب بازساختی برگزار می شود