مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-21اجتماعي

بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ظهر امروز بارش ها در استان آغاز خواهد شد که این بارش ها در نواحی سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

- محمد غیوری خواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته شهرستان های گلمکان با دمای 7 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و سبزوار با 15 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین بوده اند، بیان کرد: طی همین مدت دمای هوا شهر مشهد بین 4 درجه سانتی گراد زیر صفر و 7 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی گفت: بیشترین وزش باد از شهرستان های قوچان و سبزوار با 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است، همچنین بیشترین میزان بارش باران در شهرستان بجستان با دو دهم میلیمتر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر هوای استان به ویژه نیمه جنوبی استان ابری است، انتظار می رود تا ساعاتی دیگر بر میزان ابرناکی افزوده شود و بارش ها در سطح استان آغاز شود که این بارش ها تا اواخر وقت فردا ادامه خواهد داشت.

غیوری خواه گفت: این بارش های پرحجم مخصوصا در نواحی جنوبی استان همراه با افت دمای هوا، ایجاد رواناب، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین به علت کاهش محسوس دمای هوا بارش ها در مسیرهای جاده ای کوهستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می گیرد

بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می گیرد