مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-21سياسي

مجمع نمایندگان گیلان پیگیر مشکلات اقتصادی خبرنگاران است


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید در راه رفاه اقتصادی رسانه ها تلاش بیشتری صورت پذیرد، گفت: تمام توان خود را جهت برطرف کردن مشکلات رسانه ها خواهم گذاشت و این مشکلات باید از طریق مجمع نمایندگان استان گیلان پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رسول فرخی امروز در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه امروز رسانه یکی از نیازهای اساسی جامعه محسوب می شود، اظهار کرد: صداقت، امانت داری، پشتکار، اطلاع رسانی بدون تعصب و جهت گیری باید سرلوحه کار یک رسانه باشد.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز رسانه در جامعه گفت: رسانه های خبری به عنوان یکی از نهادهای مهم جامعه با تأثیری که بر عقاید و آرا و دیگر ابعاد زندگی بشر دارند، واقعیت های سیاسی و اجتماعی خاصی را برای مردم خلق می کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه می تواند به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری دینی دررسیدن به اهداف واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، افزود: رسانه باید جهت اطلاع رسانی در موضوع های مختلف به آحاد مردم تعهد شغلی داشته باشد.

فرخی با بیان اینکه بزرگ ترین رسالت اطلاع رسانی بر دوش رسانه ها است، تصریح کرد: کار رسانه انتقال واقعیت های موجود در جامعه به مسؤولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نمایندگان گیلان پیگیر مشکلات اقتصادی خبرنگاران است

مجمع نمایندگان گیلان پیگیر مشکلات اقتصادی خبرنگاران است