مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-21اجتماعي

تداوم بارش ها در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه این سامانه بارشی حداکثر تا ظهر فردا در استان تدوام خواهد داشت گفت: در 24 گذشته شهرستان تویسرکان با 33 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی ثبت شده است.

- روح الله زاهدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس همدان از تداوم بارش ها در استان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه بارشی حداکثر تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت به طوری که اوج بارش امشب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امشب احتمال ریزش برف در گردنه های استان وجود دارد افزود: با ورود این سامانه بارشی دمای هوای در اکثر نقاط نقاط استان افزایش می یابد اگرچه حجم بارش های این سامانه زیاد و موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته اسدآباد و فامنین با هشت درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و شهرستان رزن با دو درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه گزارش شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین میزان بارندگی در شهرستان تویسرکان با 33 میلیمتر و کمترین میزان در شهرستان ملایر با 8 میلیمتر ثبت شده است ادامه داد: با توجه به احتمال وقوع رعد و برق و برخورد صاعقه مردم از حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش ها در همدان

تداوم بارش ها در همدان