مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-21بين الملل

آسیا تایمز: پمپئو با هر معیاری در اعمال فشار بر ایران شکست خورده است


روزنامه آسیا تایمز در تحلیلی سیاست فشارحداکثری آمریکا در برابر ایران را که توسط مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا پیش برده می شد، شکست خورده تلقی کرد و راهکارهای احتمالی دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا را برای تعامل با ایران به ویژه در زمینه هسته ای بررسی کرد.

- روزنامه آسیا تایمز در تحلیلی سیاست فشارحداکثری آمریکا در برابر ایران را که توسط مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا پیش برده می شد، شکست خورده تلقی کرد و راهکارهای احتمالی دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا را برای تعامل با ایران به ویژه در زمینه هسته ای بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آسیاتایمز در تحلیلی درباره سیاست های دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در قبال ایران که با اعمال تحریم های متعدد همراه بوده است و رویکردی که دولت جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا می تواند نسبت به ایران در پیش بگیرد، نوشت: با هر معیاری و طبق اقرار خود مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، فشار آمریکا کاملاً در متوقف کردن برنامه هسته ای ایران شکست خورده است، اگرچه تحریم ها به اقتصاد آن آسیب زده.

در واقع عدم پایبندی انتخابی تهران به تعهدات هسته ای در واکنش به خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای، ایران را به هسته ای شدن نزدیکتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیا تایمز: پمپئو با هر معیاری در اعمال فشار بر ایران شکست خورده است

آسیا تایمز: پمپئو با هر معیاری در اعمال فشار بر ایران شکست خورده است