مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-21اقتصادي

3 هزار طرح اشتغال روستایی در اردبیل تسهیلات ارزان قیمت گرفتند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 3000 طرح در یک هزار روستا، مناطق عشایری و شهر های کم جمعیت استان اردبیل تسهیلات اشتغال زایی ارزان قیمت دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، 3000 طرح در یک هزار روستا، مناطق عشایری و شهر های کم جمعیت استان تسهیلات اشتغال زایی ارزان قیمت دریافت کردند.

وی افزود: برای این طرح ها، 3 هزار و 160 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که زمینه اشتغال 3هزار و 500 نفر در استان اردبیل را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از پرداخت 95 درصدی سهم استان اردبیل از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری خبر داد و بیان داشت: پرداخت تسهیلات به طرح های مصوب اشتغال زایی مناطق روستایی و عشایری این استان ادامه دارد.

ثبت نام 13 هزار نفر در سامانه کارا وی تصریح کرد: در اجرای طرح اعطای تسهیلات در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری، 13 هزار نفر متقاضی در استان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که تاکنون طرح اشتغال زایی پنج هزار نفر از متقاضیان به ارزش 8 هزار میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار طرح اشتغال روستایی در اردبیل تسهیلات ارزان قیمت گرفتند

3 هزار طرح اشتغال روستایی در اردبیل تسهیلات ارزان قیمت گرفتند