مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-21سياسي

آستاراخان میزبان میزگرد «توسعه حمل و نقل پایدار در خزر»


به میزبانی آستاراخان روسیه میزگرد بین المللی با موضوع «نقش بی طرفی عشق آباد در تضمین توسعه پایدار در حمل و نقل و لجستیک خزر» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، کنسولگری ترکمنستان در آستاراخان روسیه میزگرد بین المللی با موضوع نقش بی طرفی عشق آباد در تضمین توسعه پایدار در حمل و نقل و لجستیک خزر برگزار کرد.

در برپایی این میزگرد آژانس روابط بین الملل منطقه آستاراخان، نمایندگانی از جوامع بازرگانی، کارشناسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و همچنین روزنامه نگاران ترکمن در منطقه آستاراخان نیز حضور داشتند.

در این نشست، موضوعات توسعه حمل و نقل و لجستیک میان روسیه و ترکمنستان و همکاری در زمینه حمل و نقل و تدارکات در منطقه خزر و پشتیبانی کارکنان بخش لجستیک این منطقه، تعامل موسسات آموزش عالی در زمینه حمل و نقل و تدارکات بررسی شد.

در این میز گرد کنسول ترکمنستان و تروپیتسون رییس آژانس روابط بین الملل سخنانی کردند.

همچنین در این نشست رؤسای بندرهای دریایی، نمایندگان منطقه ویژه اقتصادی لوتوس ، مراکز حمل و نقل و تدارکات و ساختارهای تجاری، روسا و کادر آموزشی ارتباطات مهندسی، فنی و حمل و نقل ترکمنستان، موسسه حمل و نقل دریایی و رودخانه ای خزر به نام (KIMRT) از دانشگاه دریایی به نام آپراکسین و دانشگاه فنی مهندسی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستاراخان میزبان میزگرد «توسعه حمل و نقل پایدار در خزر»

آستاراخان میزبان میزگرد «توسعه حمل و نقل پایدار در خزر»