مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-21پزشكي

تقریباً همه اقلام دارویی در کشور وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن صفاریه، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر امروز در برنامه چاپ اول شبکه خبر با اشاره به اقدامات این سازمان در تأمین دارو های مورد نیاز مردم، - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با بیان اینکه کمبودهای دارویی مقطعی است،گفت: شرایط حاضر، شرایط نامطلوبی نیست و دسترسی مردم به دارو وجود داشته و تقریباً همه اقلام دارویی در سطح کشور و در داروخانه های هلال احمر وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حسن صفاریه، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر امروز در برنامه چاپ اول شبکه خبر با اشاره به اقدامات این سازمان در تأمین دارو های مورد نیاز مردم، اظهار داشت:مسدود بودن کانال مالی سبب شده تا در ارائه دارو ها به مردم با مشکلات روبرو شده و گهگاه دچار کمبود دارو شویم.

وی ادامه داد: البته مشکلات به واسطه تحریم ها ایجاد شده است.

تلاش ما این است این فاصله ها در بین توزیع دارو ها را به حداقل برسانیم؛ البته خوشبختانه دارو وجود دارد و این کمبود ها بسیار مقطعی است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به توزیع انسولین در داروخانه ها خاطرنشان کرد: انسولینی که به ما تخصیص داده می شود را به محض در اختیار قرار گرفتن و به فاصله یک روزه آن را در داروخانه توزیع می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریباً همه اقلام دارویی در کشور وجود دارد

تقریباً همه اقلام دارویی در کشور وجود دارد