مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-21سياسي

ضرورت استمرار رزمایش مواسان و کمک مومنانه


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران،با توجه به شیوع موج جدید این ویروس منحوس در جامعه خواستار استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تصمیم برای تعطیلی فراگیر در روزهای آینده قطعاً برای بسیاری از اقشار مختلف و ضعیف کشور مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و استمرار فعالیت های جهادی و رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه می تواند در این شرایط، بسیار اثرگذار باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خلق حماسه مواسات و کمک مومنانه در مرحله نخست و ایجاد ظرفیت های مردمی در این بخش، تصریح کرد: ملت بزرگ و نوعدوست ایران اسلامی در تمامی بحران ها جلوه های زیبایی از همدلی و مواسات را خلق کردند و تجربیات چهل ساله ملت بزرگ ایران اسلامی در این بخش هم قطعاً مفید خواهد بود و استمرار این رزمایش در کشور موجب تقویت امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

حجت السلام ناصرشکریان امیری در ادامه سخنان خود با تقدیر از هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی و حوزه دین، مسجدی ها و کانون های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات و گروه های خیریه و نهادهای اجرایی و فرهنگی در خلق رزمایش همدلی و مواسات در شرایط کرونایی کشور، خاطر نشان کرد: رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) بارها از ملت بزرگ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استمرار رزمایش مواسان و کمک مومنانه

ضرورت استمرار رزمایش مواسان و کمک مومنانه