مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-21سياسي

لزوم استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در شرایط امروز کشور


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآورشد: با توجه به شیوع موج جدید کووید 19 در جامعه استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در کشور امری ضروری است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآورشد: با توجه به شیوع موج جدید کووید 19 در جامعه استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در کشور امری ضروری است.

ناصر شکریان امیری ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج و با اشاره به پیک جدید شیوع این ویروس در کشور و گسترش چشمگیر آمار مبتلایان و افزایش فوتی ها در کشور و جهان ، اظهارکرد: با توجه به شیوع پیک جدید این ویروس منحوس(کووید19) و با توجه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب مبنی بر استمرار فعالیت های جهادی و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ، تمرکز دستگاه های حاکمیتی ، دولتی و بخش های خصوصی و مردم باید در این شرایط کرونایی این اقدامات استمرار پیدا کند .

وی در ادامه با اشاره به وحدت و همدلی و تقویت مشارکت های عمومی در این شرایط حساس کشور افزود: شرایط امروز کشور و برنامه ریزی ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم برای تعطیلی فراگیر در روزهای آینده قطعا برای بسیاری از اقشار مخنلف و ضعیف کشور مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و استمرار فعالیت های جهادی و رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه می تواند در این شرایط، بسیار اثرگذار باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در شرایط امروز کشور

لزوم استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در شرایط امروز کشور