مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-21اقتصادي

مقایسه مشخصات فنی لیفان 820 با بسترن B30+ تصاویر


مشخصات فنی خودرو لیفان 820 و بسترن B30 در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

- ، یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار، لیفان 820 با بسترن B30 است.

تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به شمار می آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل های گوناگون در سگمنت های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

امکانات رفاهی فراوان، طراحی های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر هایی است که ممکن است علاقه مندان را دچار تردید کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ شاید مقایسه لیفان 820 با بسترن b30 در نگاه اول چندان متعارف و عادلانه به نظر نرسد؛ با این وجود، به دلیل شرایط خاص بازار ایران ترجیح دادیم تا دو خودرو را در بوته آزمایش قرار دهیم و پس از بررسی آن ها، ببینیم که هر کدام از این دو تبعه چینی ساکن ایران، چه نقاط قوت و ضعفی نسبت به دیگری در چنته دارند.

معرفی لیفان 820 و بسترن بی 30 پیش از آن که به بررسی مشخصات ظاهری و فنی دو خودروی مورد نظر بپردازیم، بهتر است ابتدا اندکی با این دو سدان جذاب آشنا شویم و پیشینه آن ها را از بدو امر تاکنون مورد مطالعه قرار دهیم؛ سپس به سراغ ویژگی های هر دو خودرو خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه مشخصات فنی لیفان 820 با بسترن B30+ تصاویر

مقایسه مشخصات فنی لیفان 820 با بسترن B30+ تصاویر