مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-21سياسي

توانمندسازی،درآمد پایدار وحفظ حرمت مددجویان وظیفه کمیته امداد است


توانمند سازی ، ایجاد درآمد پایدار و حفظ حرمت مددجویان وظایفی است که رهبر معظم انقلاب بر عهده کمیته امداد قرار داده است.

- شیراز- رییس کمیته امداد کشور گفت: توانمند سازی ، ایجاد درآمد پایدار و حفظ حرمت مددجویان وظایفی است که رهبر معظم انقلاب بر عهده کمیته امداد قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی بختیاری در مراسم افتتاح 800 واحد مسکن مددجویی که در شهرستان سپیدان استان فارس انجام شد با بیان اینکه ادامه مواسات و همدلی مومنانه باعث به جا ماندن آثار بابرکتی از بسیج مردمی شده است افزود: همکاری هر چه بیشتر نمایندگان و مسئولین مردمی با محوریت امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در سطح استان، باعث افزایش عنایت الهی می شود.

وی در ادامه با اشاره به کمک های مردمی جمع آوری شده در سطح استان فارس و افزایش چشمگیر همکاری نیکوکاران و خیران با این نهاد گفت: این همکاری باعث سرافرازی ایران در سراسر دنیا شده است.

بختیاری اضافه کرد: امیدواریم امسال با عنایت و لطف الهی و مزین شدن کمیته امداد به نام امام خمینی (ره)؛ شاهد همکاری هرچه بیشتر خیران و افزایش این کمک ها تا سقف 400 میلیارد تومان باشیم.

رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات، با رعایت و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی،درآمد پایدار وحفظ حرمت مددجویان وظیفه کمیته امداد است

توانمندسازی،درآمد پایدار وحفظ حرمت مددجویان وظیفه کمیته امداد است