مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-21اقتصادي

چرا رییس جمهور نظامی؟ /عاشقان شرمنده ترامپ در ایران / آلونک آن بانوی بندرعباسی


ریزش قیمت سکه و طلا ادامه دار خواهد بود، سهامداران امیدوار به ادامه سبزپوشی بازار، آقای احمدی نژاد! مدرکت کو؟ مضرات نپیوستن به FATF بیش از پیوستن؟! رمزگشایی از بیانیه اخیر آلمان، - در ادامه تعدادی از یادداشت‌ها و سرمقاله‌های منتشره در روزنامه‌های امروز را مرور می‌کنیم؛ چرا رییس‌جمهور نظامی؟ احمد زید‌آبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی طی یاددشاتی در شماره امروز روزنامه آرمان ملی نوشت: مناقشه بر سر احتمال حضور یک نظامی در مقام ریاست جمهوری ایران در بین محافل مختلف بالا گرفته است.

درحالی‌که اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان نسبت به وقوع چنین رخدادی اظهار نگرانی می‌کنند، اصولگرایان عمدتا این نوع نگرانی‌ها را مردود دانسته و بعضا تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی جاری را حضور یک «جوان پرانرژیِ انقلابی» به‌ خصوص با سابقه نظامی‌گری در پاستور می‌دانند.

حضور یک نظامی در پاستور، اما واقعا چقدر می‌تواند نگران‌کننده باشد؟ پاسخ به این پرسش، بستگی به نوع داوری درباره شرایط کنونی کشور و راه‌های برون‌رفت از آن را دارد.

اگر بپذیریم که دولت پنهانی با سیطره و قدرت سیاسی در ایران وجود دارد، در آن صورت، نگرانی اصلاح‌طلبان از تسخیر پاستور توسط آنان، چندان موجه نمی‌نماید! در حقیقت، باور به دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رییس جمهور نظامی؟ /عاشقان شرمنده ترامپ در ایران / آلونک آن بانوی بندرعباسی

چرا رییس جمهور نظامی؟ /عاشقان شرمنده ترامپ در ایران / آلونک آن بانوی بندرعباسی