مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-21اقتصادي

افتتاح کارخانه آهک هیدراته اهر تا پایان آذرماه


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کارخانه آهک هیدراته در مراحل پایانی ساخت و بهره برداری قرار دارد و تا پایان آذرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی صنایع مس، اردشیر سعدمحمدی با اعلام این خبر گفت: حدود 130 میلیارد تومان بر روی این پروژه سرمایه گذاری شده است که هدف آن در فاز اول تأمین آهک موردنیاز مجتمع مس سونگون بوده و امیدواریم با فراهم شدن شرایط لازم برای کلنگ زنی فاز 2، بتوانیم نیازهای منطقه را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به بازگشایی و راه اندازی کارخانه مس مزرعه ادامه داد: سنگ شکن معدن آماده استارت است و انشاالله تا 15 روز آینده آماده است و خوراک آن از معدن گوره درق تأمین خواهد شد که موجب اشتغال زایی و گردش مالی و ایجاد تحول در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های اکتشافی اخیر شرکت مس در منطقه افزود: به اکتشافات و تعیین پتانسیل و ذخیره جدید سرعت خواهیم داد و انشاالله با مشخص شدن نتایج قطعی آن، بر روی یک کارخانه فنی و تکنیکی تر در منطقه سرمایه گذاری خواهیم کرد تا از برکات مادی و معنوی آن مردم محترم منطقه برخوردار شوند تا شرکت مس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود که به آن اعتقاد دارد و با اتکا به همدلی موجود بین مسئولین و مردم بتواند به حضور همیشگی خود در کنار مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه آهک هیدراته اهر تا پایان آذرماه

افتتاح کارخانه آهک هیدراته اهر تا پایان آذرماه