مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-21اقتصادي

احداث سالن انتظار ایستگاه قطار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان


محسن فلاح، معاون اداری و مالی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد ساخت سالن ورزشی خوابگاه المهدی گفت: - معاون اداری و مالی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: پروژه احداث سالن انتظار ایستگاه قطار دانشگاه به متراژ حدود 200 مترمربع در سال جاری آغاز و در پاییز سال جاری به اتمام رسید.

محسن فلاح، معاون اداری و مالی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد ساخت سالن ورزشی خوابگاه المهدی گفت: با توجه به نیاز فضای فیزیکی و انتقال کلی دانشکده از دانشکده ادبیات، اجرای بلوک 2 از فاز دوم در دستور کار قرار گرفت.

این بلوک شامل 3 طبقه و مشتمل بر 19 کلاس درس (کلاس های 10، 25 و 45 نفری) و سرویس های بهداشتی است.

زیربنای کلی این بلوک نیز 2800 مترمربع است و مراحل اجرایی این بلوک در سال 1398 به اتمام رسید و کار های محوطه سازی و نیرورسانی و همچنین تجهیز کلاس ها در سال جاری با تجهیز صندلی های کلاسی، تهیه و نصب پروژکتور و سایر تجهیزات مربوطه صورت گرفت.

هم اینک این ساختمان آماده بهره برداری است.

معاون اداری و مالی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مورد اقدامات تعمیراتی انجام یافته در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشکده الهیات نیز مطرح کرد:تعمیرات سالانه دانشگاه همزمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سالن انتظار ایستگاه قطار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

احداث سالن انتظار ایستگاه قطار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان