مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:102020-11-21اقتصادي

سهم 2500 نفری البرز در طرح ملی مشاغل خانگی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: سهم استان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز به میزان 2500 نفر تعیین شده است.

- حسین فلاح نژاد در گفت وگو با و الزام به تعطیلی کسب و کارها موجب شد تا در بحث ایجاد اشتغال، مشاغل خانگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: این طرح در سه فاز اجرا می شود که با شناسایی حلقه های مفقوده مشاغل خانگی و با تیم سازی و شبکه سازی مورد نیاز، شاهد افزایش کمی و کیفی محصولات عرضه شده در بازار توسط برندهای مطرح خواهیم بود و همچنین سهم استان البرز در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز به میزان 2500 نفر تعیین شده است.

وی درخصوص نحوه ثبت نام در این طرح ملی در استان البرز گفت : متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی در دو گروه متقاضیان و پشتیبان ها باید در زمان مقرر در سامانه inhb.

ir اقدام به ثبت نام کنند که در همین راستا تا کنون نیز حدود 800 نفر متقاضی برای استفاده از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در البرز در این سامانه ثبت نام کرده اند.

فلاح نژاد در خصوص شرایط بهره برداری از این طرح بیان کرد: برای ثبت نام در طرح توسعه مشاغل خانگی افراد باید داری حداقل 18 سال سن و بومی استان محل ثبت نام باشند و اشتغال نداشتن تمام وقت و نداشتن بیمه کارآفرینی نیز از شروط ثبت نام در طرح محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 2500 نفری البرز در طرح ملی مشاغل خانگی

سهم 2500 نفری البرز در طرح ملی مشاغل خانگی