مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 17:452020-11-20سياسي

شاغلان در صید ترال مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند


جمعی حدود 50 تا 60 نفر از شاغلان به صید ترال بعد از ظهر امروز با تجمع در مقابل استانداری، خواستار چاره اندیشی دولت در قبال اشتغال آنان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با سفر سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی که برای بررسی وضعیت صید در آبهای جنوب کشورمان به هرمزگان سفر کرده است، جمعی حدود 50 تا 60 نفر از شاغلان در صید ترال در مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند.

این عده معتقدند که تعطیل شدن روند صید ترال در کشور برای دو سال امنیت شغلی آنان را به خطر می اندازد و بیش از 1500 نفر شاغل در این بخش برای گذران زندگی خود در ماه های اخیر با توجه به جلوگیری از این شیوه از صید، دچار آسیب فراوان شده اند.

آنان می گویند که شیوه صید آن ها قانونی و در آبهای بین المللی و دور از ساحل است و در فرآیند صید، تمامی امورات قانونی را رعایت می کنند ولی حواشی اخیر بوجود آمده در مورد صید ترال، زندگی آن دسته از صیادانی که به صورت قانونی در این بخش فعالند را نیز دچار آسیب فراوانی کرده است به طوری که برای تأمین معاش خود محتاج شده اند.

عصر امروز پس از بازدید یک روزه رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از مناطق ساحلی و صیادی شرق هرمزگان و گفت وگوی میدانی وی با برخی از صیادان و ساحل نشینان، نشست ویژه ای پیرامون این بحث مهم در محل استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاغلان در صید ترال مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند

شاغلان در صید ترال مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند