مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 17:002020-11-20سياسي

بیشتر مشکلات کارگاه های راکد و نیمه فعال در خوزستان داخلی است


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: بیشتر مشکلات کارگاه های راکد و نیمه فعال در خوزستان که شناسایی شده اند، همگی ریشه در داخل کشور دارند که قابل حل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی شامگاه جمعه در نشستی از طریق ویدئوکنفرانس با معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان و معاون اقتصادی استانداری خوزستان، برنامه های بسیج را در سال جهش تولید برای رفع تنگناهای تولید و صنایع نیمه فعال در خوزستان تشریح کرد و افزود: مهندسان بسیجی در راستای عارضه یابی و همکاری با کارگاه های نیمه فعال و تلاش برای شکوفایی و جهش تولید آمادگی کامل دارند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: در حال حاضر مأموریت ما شناسایی و عارضه یابی در چند سطح از کارگاه های راکد و نیمه فعال در استان است، بعد از آن پیگیری در راستای رفع مشکل خواهد بود که اولویت با کارگاه هایی است که سریع تر به چرخه تولید بر می گردند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان تأکید کرد: این قرارگاه هماهنگی خوب و رضایت بخشی را با استانداری و سازمان صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان دارد و با تمام انرژی و توان در حال شناسایی و پیگیری و رفع مشکلات تولیدکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر مشکلات کارگاه های راکد و نیمه فعال در خوزستان داخلی است

بیشتر مشکلات کارگاه های راکد و نیمه فعال در خوزستان داخلی است