مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 16:552020-11-20سياسي

تخریب سرپناه بانوی بندرعباسی بدون حکم قضایی انجام شد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دستور تخریب سرپناه این بانو از طرف مقامات قضایی صادر نشده است، لذا با متخلفین و ناقضین حقوق شهروندی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی که تخریب منزل مسکونی یک بانوی سرپرست خانوار توسط کارکنان شهرداری بندرعباس را نشان می داد و منجر به خودسوزی وی شده بود، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در اولین ساعات پس از وقوع حادثه با حضور در مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم(ص) ضمن ملاقات با این خانم، از اتفاقات رخ داده دلجویی و دستورات لازم را جهت رفع هرچه سریعتر مشکلات وی صادر نمود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان بعد از استماع جزییات وقوع حادثه از زبان این بانو، اظهار کرد: پیگیری های لازم از طریق دستگاه های حمایتی صورت گرفته است و مقرر گردیده علاوه بر اعطای تسهیلات از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و تأمین بخشی از هزینه های ساخت منزل، اداره کل بهزیستی استان نیز طی 48 ساعت آینده نسبت به رهن یک باب منزل جهت استقرار خانواده این بانوی محترمه اقدام نماید.

صالحی افزود: علاوه بر موارد فوق از طریق خیرین و دستگاه های حمایتی موضوع اختصاص زمین و ساخت منزل مسکونی در شأن این خانواده عزیز، در دستور کار قرار گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب سرپناه بانوی بندرعباسی بدون حکم قضایی انجام شد

تخریب سرپناه بانوی بندرعباسی بدون حکم قضایی انجام شد