مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-20سياسي

از زلزله کرمانشاه تا سیل جنوب / این جهادگران همه جا هستند


اردبیل امیررضا سعیدی: امروز آغاز هفته ای متلعق به همگان است در هر قوم و مذهبی، با هر زبان و جنسیتی و در هر زمان و مکانی؛ آن ها در این مرز و بوم همواره هر جا نیاز بوده، همان جا حاضر شده و موثر بوده اند.

  این ها و انقلاب.

ابتدا بازگردیم به قبل از انقلاب اسلامی، زمانی که رژیم طاغوت و شاهنشاهی در حال ظلم به ملت ایران بود، نهم شهریور 57 مصادف بود با بیست و ششمین روز از ماه رمضان؛ در این روز بهروز یحیوی در جمع مردمی که پس از سخنرانی آیت الله مروج از مسجد میرزا علی اکبر خارج شده بودند، حضور داشت و مردم شعارگویان به سمت عالی قاپو می رفتند که با شلیک ماموران شهربانی، یحیوی به شهادت رسید.

چند روز پس از آن و در مهر ماه مدارس اردبیل به حالت نیمه تعطیل درآمد و دانش آموزان مدارس در کنار تعدادی از معلم های خود، اولین تظاهرات دانش آموزی را در خیابان های اردبیل به راه انداختند.

همان هایی که هر جا نیاز بوده است برای مردم و انقلابشان به میدان آمده اند و امروز می بینیم که 47 شهید را در مسیر مبارزات مردمی علیه رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی، تقدیم آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی کرده است.

  این ها و جنگ.

زمان می گذرد، انقلاب پیروز می شود و صدام تصمیم به حمله به مال و جان و ناموس ایرانیان و مسلمانان می گیرد، جنگ در جنوب و غرب کشور رخ می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زلزله کرمانشاه تا سیل جنوب / این جهادگران همه جا هستند

از زلزله کرمانشاه تا سیل جنوب / این جهادگران همه جا هستند