مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 13:502020-11-20اجتماعي

آغاز به کار بسته تحولی مدرسه خوانا از فردا


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از آغاز به کار بسته تحولی خوانا خبر داد و ارتقاء سطح مهارت های چهارگانه زبانی با رویکرد تلفیقی با سه مولفه اساسی از مهارت های زندگی « مسئولیت پذیری، - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از آغاز به کار بسته تحولی خوانا خبر داد و ارتقاء سطح مهارت های چهارگانه زبانی با رویکرد تلفیقی با سه مولفه اساسی از مهارت های زندگی مسئولیت پذیری، جرات ورزی و ادب را از اهداف اصلی این طرح برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با شبکه آموزش افزود: اولین مرحله در راستای اجرایی شدن بسته تحولی خوانا که آموزش مدرسین و معلمان 5درصد از مدارس کشور است، فردا شنبه یکم آذرماه به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

وی درتوضیح علت انتخاب این طرح و تشریح اهداف بسته تحولی مدرسه خوانا اظهار کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین هرکدام از واحد های آموزش و پرورش در معاونت ها یکی از چالش های اساسی را مد نظر قرار دادند و برنامه ای برای رفع آن مسئله ارائه کردند.

ما هم در معاونت ابتدایی بسته تحولی خوانا در دوره ابتدایی را از آن جهت که بهترین دوران برای تعمیق و اثربخشی آموزش مهارت های چهارگانه زبانی و زندگی، دوران کودکی و مقطع ابتدایی است، انتخاب کردیم که با اجرای آن علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بسته تحولی مدرسه خوانا از فردا

آغاز به کار بسته تحولی مدرسه خوانا از فردا