مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 13:152020-11-20سياسي

آیت الله صدیقی: فشار اقتصادی حاصل نادانی افرادی است که چشم به دشمن دوختند


این بیکاری و این سرگردانی و این فشار معیشتی، حاصل نادانی بعضی از افرادی است که در اقتصاد باید مراقبت می کردند و چشمشان را به دشمن نمی دوختند و از امکانات داخلی استفاده می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در برنامه پیام جمعه با انتقاد از وضع معیشتی و گرانی موجود در جامعه، تاکید کرد: این بیکاری و این سرگردانی و این فشار معیشتی، حاصل نادانی بعضی از افرادی است که در اقتصاد باید مراقبت می کردند چشمشان را به دشمن نمی دوختند باید از امکانات داخلی استفاده می کردند.

متن کامل سخنرانی آیت الله صدیقی به شرح زیر است: السلام علیک یا بقیه الله صلی الله علیک یا صاحب الزمان یا مولای یا صاحب الزمان اغثنی یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی أعوذ بِالله مِنَ الشَّیطَان الرَّجیم بِسمِ ا.

الرَّحمَنِ الرَّحِیمِ رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَهً مِنْ لِسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی.

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ الصَّلَاهِ علی خاتم المرسلین سیدنا طبیبنا حبیبنا کهفنا غوثنا أَبِی الْقَاسِمِ مُحَمَّدٌ صلی الله علیه وَ آلِهِ الطَّیِّبِینَ صلی الله علیه و آله سیّما بقیه ا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صدیقی: فشار اقتصادی حاصل نادانی افرادی است که چشم به دشمن دوختند

آیت الله صدیقی: فشار اقتصادی حاصل نادانی افرادی است که چشم به دشمن دوختند