مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-20سياسي

امام جمعه فیروزکوه: مسؤولان بیشتربه ظرفیت طب ایرانی - اسلامی توجه کنند


امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیام نمازجمعه این هفته خود با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت طب ایرانی - اسلامی اظهارداشت: اولین و مهم ترین ویژگی و شاخص بسیجی نمونه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه در پیام جمعه این شهرستان اظهار کرد: هرکس اهل تقوا باشد خداوند متعال برایش گشایش حاصل می کند و از راهی که گمان ندارد، روزی اش را می رساند.

وی گفت: اولین و مهم ترین ویژگی و شاخص بسیجی نمونه، حضور مخلصانه و فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی است؛ برای مقابله با ویروس به ظرفیت عظیم طب ایرانی اسلامی عنایت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: پس از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا، نوعی فضاسازی رسانه ای با هدف ترساندن مردم از جنگ و بزک کردن بایدن و وعده گشایش با مذاکره و سازش در حال شکل گیری است.

وی تصریح کرد: اولاً آمریکا به خوبی می داند که دوران بزن در رو تمام شده است و هرگونه اقدام احتمالی آمریکا علیه ایران، با سیلی محکمی پاسخ داده خواهد شد و امروز ایران اسلامی در موضع قدرت و بازدارندگی است؛ ثانیا در دشمنی با ایران اسلامی، هیچ تفاوتی بین ترامپ و بایدن نیست و جزو ماهیت دستگاه حاکمه آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فیروزکوه: مسؤولان بیشتربه ظرفیت طب ایرانی - اسلامی توجه کنند

امام جمعه فیروزکوه: مسؤولان بیشتربه ظرفیت طب ایرانی - اسلامی توجه کنند