مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-20اقتصادي

طرح سفیران سلامت در فارس اجرا می شود


رییس اداره آسیب های اجتماعی اداره کل تعاون فارس،گفت: طرح سفیر سلامت اجتماعی برای اولین بار در سطح استان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در میان جامعه کار و تولید به اجرا در آمده است.

- منیژه پاداش نیک با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی متعددی ازجمله طلاق، اعتیاد،ایدز ،عدم کنترل خشم ،نداشتن مهارت زندگی و مهارت ارتباطی و .

در جامعه کار و تولید افزود: طرح سفیر سلامت اجتماعی با انعقاد تفاهم نامه و همکاری موسسه برنا برای اولین بار در سطح استان فارس از ابتدای مهرماه 99 بصورت آزمایشی در 3 کارخانه در شیراز در حال اجرا است که این کار به مدت 1 سال انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پاداش نیک، با اشاره به اینکه شاغلین بخش بهداشت حرفه ای به عنوان سفیر سلامت اجتماعی در کارخانجات نامیده می شوند، عنوان کرد: براین اساس تمام کارخانه ها مکلف هستند که در شناخت آسیب های اجتماعی و پیشگیری فعالیت اثربخشی داشته باشند و با توجه به شناخت آسیب های اجتماعی در حوزه کانون خانواده و جامعه کارگری برنامه های توانمندسازی را اجرایی کنند.

پاداش نیک ادامه داد: سفیران سلامت اجتماعی در قالب برنامه ارتقا توانمندسازی و اجرای فرآیندهای دست یابی به سبک زندگی سالم فعالیت های مستمر و اثربخشی را اجرایی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سفیران سلامت در فارس اجرا می شود

طرح سفیران سلامت در فارس اجرا می شود