مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-20اقتصادي

تحقیق و تفحص مجلس از مناطق آزاد، یکشنبه آغاز می شود


رییس کمیسیون اقتصادی با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور گفت: از یکشنبه هفته آینده کار تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمدرضا پورابراهیمی، افزود: همزمان طرح اصلاح قانون مناطق آزاد کشور نیز که در کمیته بازرگانی کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است در این کمیسیون به رأی نهایی گذاشته و به صحن علنی ارسال خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه مشکلات متعددی در طول دو دهه تشکیل مناطق آزاد کشور و عدم تأمین انتظارات قانونگذار بویژه در زمینه جذب سرمایه گذاری ها و افزایش ظرفیت تولید و اشتغال تأمین نشده است، ما این طرح را برای تحقق اهداف قانونگذار در صحن علنی به رأی نهایی خواهیم گذاشت.

پورابراهیمی افزود: عملکرد مناطق آزاد کشور دارای شدت و ضعفی است و برخی از این مناطق به جای تبدیل شدن به مناطق صادراتی به دپوی کالاهای وارداتی تبدیل شده اند.

وی گفت: این طرح دارای 12 بند است و با توجه به اینکه دولت هم لایحه ای در خصوص معافیت مالیاتی مناطق آزاد کشور ارائه داده است ما لایحه دولت و مفاد آن را نیز در این طرح گنجانده ایم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین اعلام کرد: طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده که گزارش کمیسیون اقتصادی است هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص مجلس از مناطق آزاد، یکشنبه آغاز می شود

تحقیق و تفحص مجلس از مناطق آزاد، یکشنبه آغاز می شود