مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-20بين الملل

تلاش رژیم صهیونیستی برای طراحی استراتژی تعامل با دولت بایدن در قبال ایران


دو مقام صهیونیستی به وبسایت خبری اکسیوس اطلاع داده اند که این رژیم استراتژی برای تعامل با دولت بایدن در خصوص ایران طراحی خواهد کرد.

- دو مقام صهیونیستی به وبسایت خبری اکسیوس اطلاع داده اند که این رژیم استراتژی برای تعامل با دولت بایدن در خصوص ایران طراحی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اکسیوس، مقامات صهیونیستی مدعی شده اند که وزارت خارجه اسراییل تیمی ویژه را به ریاست گابی اشکنازی تشکیل داده تا بر روی چگونگی تاثیرگذاری این رژیم بر روی هرگونه مذاکره احتمالی میان دولت بایدن و ایران تمرکز کند.

گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جلسه استماع محرمانه کمیته روابط خارجی کنست در هفته گذشته اظهار کرد که این رژیم نباید اشتباهاتی که در دولت اوباما آن ها را از مذاکرات آمریکا و ایران دور نگه داشت، تکرار کند.

وی مدعی شده که هدف تیم ویژه اطمینان حاصل کردن از آن است که هرگونه توافق هسته ای آتی با ایران شامل مفاد مهم برای اسراییل باشد.

از دیدگاه وی این مسئله به معنای متقاعد کردن بایدن برای مرتبط کردن مسئله هسته ای به برنامه موشکی و رفتارهای منطقه ای ایران می باشد.

به گفته منابع مطلع اشکنازی گفته است که وزارت خارجه ارتباطاتی مقدماتی با تیم انتقالی بایدن داشته تا راه های ارتباطی را تثبیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رژیم صهیونیستی برای طراحی استراتژی تعامل با دولت بایدن در قبال ایران

تلاش رژیم صهیونیستی برای طراحی استراتژی تعامل با دولت بایدن در قبال ایران