مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-20بين الملل

فرانسه خواستار نظارت بین المللی در قره باغ


دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد، این کشور خواستار نظارت بین المللی بر اجرای آتش بس در جنگ قره باغ است؛ درخواستی که همزمان با نگرانی پاریس از امکان انعقاد یک توافق بین روسیه و ترکیه بر سر بیرون نگه داشتن قدرت های غربی از مذاکرات صلح آینده مطرح می شود.

- دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد، این کشور خواستار نظارت بین المللی بر اجرای آتش بس در جنگ قره باغ است؛ درخواستی که همزمان با نگرانی پاریس از امکان انعقاد یک توافق بین روسیه و ترکیه بر سر بیرون نگه داشتن قدرت های غربی از مذاکرات صلح آینده مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مسکو رییس مشترک گروه مینسک با ماموریت نظارت بر مناقشه قره باغ به همراه واشنگتن و پاریس است اما آنها در توافق امضا شده از سوی روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای پایان دادن به شش هفته درگیری بر سر قره باغ دخیل نبودند.

از زمان برقراری آتش بس، روسیه مذاکراتی با ترکیه، هم پیمان کلیدی جمهوری آذربایجان و منتقد سرسخت گروه مینسک داشته که می تواند منجر به استقرار سربازان آنکارا در منطقه شود.

دفتر امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه بعد از تماس هایی از سوی رییس جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد: پایان درگیری ها باید اکنون اجازه از سرگیری مذاکرات با حسن نیت با هدف محاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه خواستار نظارت بین المللی در قره باغ

فرانسه خواستار نظارت بین المللی در قره باغ