مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-20اقتصادي

خریداری بیش از 600 کیلو زعفران از کشاورزان تایبادی


رییس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: از صبح شنبه 24 آبان تا ظهر پنجشنبه 29 آبان ماه، 618 کیلوگرم زعفران به ارزش 70 میلیارد ریال از کشاورزان تایبادی خریداری شده است.

- جواد اعتضادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: از صبح شنبه 24 آبان تا ظهر پنجشنبه 29 آبان ماه، 618 کیلوگرم زعفران به ارزش 70 میلیارد ریال در تایباد از 159 کشاورز خریداری شده است.

رییس اداره تعاون روستایی تایباد با بیان اینکه این مقدار زعفران خریداری شده، پوشال مرغوب و یا نگین بوده است، تصریح کرد: زعفران به دو نوع پوشال مرغوب کیلویی 11 میلیون و نگین 13 میلیون تومان از کشاورزان خریداری شده است.

اعتضادی، اعضای کمیسیون خرید را چهار نفر اعلام کرد و ادامه داد: مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی تایباد به عنوان مباشر خرید، نماینده تعاون روستایی، نماینده جهاد کشاورزی و کارشناس خبره محلی در این کمیسون حضور دارند.

وی، سقف خرید از هر کشاورز را 10 کیلوگرم اعلام و مطرح کرد: زعفران خریداری شده بلافاصله به آزمایشگاه فرستاده می شود و حداکثر سه تا 5 روز، پاسخ آزمایش ارسال می شود و پس از تایید کیفی توسط آزمایشگاه، لیست خرید برای پرداخت وجه به سازمان تعاون روستایی ارسال می شود که پس از یک هفته 30 درصد مبلغ وجه خرید به حساب کشاورز واریز و 70 درصد باقیمانده حداکثر تا سه ماه واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری بیش از 600 کیلو زعفران از کشاورزان تایبادی

خریداری بیش از 600 کیلو زعفران از کشاورزان تایبادی