مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 03:552020-11-20سياسي

تشریح محدودیت های کرونایی که از اول آذرماه اجرایی می شود


استاندار اردبیل با اشاره به آغاز اجرای طرح محدودیت های کرونایی از اول آذرماه در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور، مردم استان را به همکاری در اجرای این طرح برای نیل به وضعیت سفید فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو اظهار کرد: طرح محدودیت عبور و مرور در سه قالب از اول آذرماه در شهرستان های با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد استان اردبیل اجرا می شود.

وی افزود: طرح مدیریت هوشمند تردد اولین طرح است که در قالب آن تردد از شهرهای قرمز ، زرد و نارنجی به شهرهای دیگری غیر از شهری که در آن سکونت دارند، ممنوع بوده و تخلف شامل جریمه می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: سه شهرستان اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد دارای وضعیت قرمز، چهار شهرستان خلخال، گرمی، اصلاندوز و نیر دارای وضعیت نارنجی هستند که تردد به این شهرها برای اتومبیل های افراد غیرساکن این شهرها ممنوع بوده و باعث جریمه می شود.

بهنام جو گفت: ورود و خروج افرادی که دارای توجیه از قبیل ماموریت کاری و یا تردد برای معالجه باشند تسهیل شده و با ارائه مستندات معتبر، پلیس راهنمایی اجازه تردد خواهد داد و به غیر از این به هیچ وجه اجازه تردد داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محدودیت های کرونایی که از اول آذرماه اجرایی می شود

تشریح محدودیت های کرونایی که از اول آذرماه اجرایی می شود