مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 01:052020-11-19دانش

جزییات برگزاری مسابقه ملی سایکوماسک اعلام شد/30آذر آخرین مهلت ثبت نام


رییس مرکز مشاوره دانشگاه شریف از آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات به دانشجویان نیازمند در شرایط کرونا خبر داد و گفت: بر اساس طرحی که در دست داریم با 11 هزار دانشجوی دانشگاه شریف گفت و گوی تلفنی خواهیم کرد.

- رییس مرکز مشاوره دانشگاه شریف از آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات به دانشجویان نیازمند در شرایط کرونا خبر داد و گفت: بر اساس طرحی که در دست داریم با 11 هزار دانشجوی دانشگاه شریف گفت و گوی تلفنی خواهیم کرد.

دکتر حمید یعقوبی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات برگزاری مسابقه ملی سایکوماسک پرداخت و گفت: این مسابقه باهمکاری دانشگاه شریف، دانشگاه سمنان و همچنین دفتر مشاوره و سلامت روان وزارت علوم برگزار می شود و مراکز مشاوره دانشجویی این دو دانشگاه در کنار مراکز بهداشت و درمان این مراکز در برگزاری برنامه مشارکت دارند.

ضمن اینکه دو کانون دانشجویی همیاران سلامت نیز همکاری هایی را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای مسابقه فوق در دو بخش سلامت روان و سلامت جسم است که ما در آن به کرونا خانواده، کرونا و آموزش های مجازی، کرونا و مسئولیت اجتماعی، کرونا شادکامی و تاب آوری می توان اشاره کرد که در حوزه محورهای سلامت جسم نیز خود مراقبتی، دگر مراقبتی مدافعان سلامت، کرونا و زندگی دانشجویی، کرونا و قرنطینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مسابقه ملی سایکوماسک اعلام شد/30آذر آخرین مهلت ثبت نام

جزییات برگزاری مسابقه ملی سایکوماسک اعلام شد/30آذر آخرین مهلت ثبت نام