مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 21:302020-11-19سياسي

هشدار درباره حرکت خزنده انقلاب زدایی در کشور


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فاصله گرفتن برخی از سیاسیون از مبانی و اصول انقلاب، حرکت خزنده انقلاب زدایی در کشور و حذف چهره های انقلابی و سیل حرکت ارتجاعی که در دولت ها بوجود آمده نیاز به تقویت فرهنگ بسیج در جامعه را دو چندان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته بسیج در دیدار فرماندهان، کارکنان و بسیجیان سپاه عاشورا با اشاره به تشکیل هسته های مقاومت در جهان اظهار داشت: شرایط و تحولات داخلی و تحولات بین المللی باعث شده است بیش از پیش به مؤلفه ها و مبانی بسیج و فرهنگ آن تکیه کنیم و تثبیت اقتدار حزب الله لبنان نشان از جهانی شدن فرهنگ بسیج است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه در سایه فرهنگ انقلاب و فرهنگ بسیج بوده است، گفت: خدامحوری، ولایت مداری، حق گویی، تکلیف گرایی، عقل گرایی، شناخت همه جانبه دشمن و جبهه شناسی از جمله مؤلفه های اندیشه بسیج بوده که در عرصه های مختلف در داخل و خارج کشور به منصه ظهور رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تکیه بر این مؤلفه ها و اندیشه ها را ضروری خواند و گفت: فاصله گرفتن برخی از سیاسیون از مبانی و اصول انقلاب، حرکت خزنده انقلاب زدایی در کشور و حذف چهره های انقلابی و سیل حرکت ارتجاعی که در دولت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره حرکت خزنده انقلاب زدایی در کشور

هشدار درباره حرکت خزنده انقلاب زدایی در کشور