مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 20:302020-11-19سياسي

استاندار خراسان رضوی: خط آهن خواف - هرات در هفته های آینده راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در دیدارِ رییس شورای ولایتی هرات که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیشینه تاریخی و اشتراکات دینی، فرهنگی و زبانی دو کشور ایران و هرات انتظار می رود سطح همکاری بین هرات و خراسان رضوی افزایش یابد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش استان های مرزی در افزایش تعاملات بین دو کشور ایران و افغانستان, افزود: امیدواریم با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی فی مابین دو کشور شاهد ارتقاء مبادلات تجاری باشیم.

معتمدیان ادامه داد: روستاها و ساکنین نوارهای مرزی از امکانات کمتری برخوردار هستند، امیدواریم که با همکاری دو طرف سطح امکانات زیرساختی و رفاهی توسعه مردم مناطق مرزی نیز افزایش یابد.

وی متذکر شد: با تلاش های صورت گرفته در هفته های آتی خط آهن خواف-هرات راه اندازی می شود که شاهد آثار آن بر افزایش همکاری ها خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی بر تقویت مسیرهای ترانزیتی ایران با افغانستان تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از این طریق، مسیر دوم دسترسی ایران به کشورهای منطقه را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: خط آهن خواف - هرات در هفته های آینده راه اندازی می شود

استاندار خراسان رضوی: خط آهن خواف - هرات در هفته های آینده راه اندازی می شود