مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 19:002020-11-19سياسي

جولیانی: مردم آمریکا دونالد ترامپ را انتخاب کردند / دموکرات ها انتخابات را دزدیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، رودی جولیانی ، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی در خصوص تقلب در انتخابات و شکایات ستاد انتخاباتی ترامپ صحبت کرد.

- وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی گفته مردم این کشور ترامپ را به عنوان رییس جمهور انتخاب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، رودی جولیانی ، وکیل شخصی دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی در خصوص تقلب در انتخابات و شکایات ستاد انتخاباتی ترامپ صحبت کرد.

جولیانی در صحبت های خود گفت که مردم آمریکا جو بایدن ، نامزد دموکرات ها در انتخابات را به عنوان رییس جمهور انتخاب نکرده اند بلکه آنها دونالد ترامپ را انتخاب کرده اند.

جولیانی در صحبت های خود ضمن مطرح کردن این ادعا که دموکرات ها در انتخابات تقلب کرده اند گفت: ما نمی توانیم اجازه دهیم این حقه باز ها (دموکرات ها) انتخابات را از مردم آمریکا بدزدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدام دموکرات ها در این خصوص شرم آور است گفت مردم آمریکا جو بایدن را به عنوان رییس جمهور انتخاب نکردند بلکه دونالد ترامپ را انتخاب کردند.

وکیل ترامپ با طرح این ادعا که جو بایدن با شمارش آرای غیر قانونی و جعلی در انتخابات پیش افتاده است، گفت: به ما فرصت دهید این موضوع را در دادگاه ثابت کنیم و ما این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولیانی: مردم آمریکا دونالد ترامپ را انتخاب کردند / دموکرات ها انتخابات را دزدیدند

جولیانی: مردم آمریکا دونالد ترامپ را انتخاب کردند / دموکرات ها انتخابات را دزدیدند