مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 18:452020-11-19حوادث

جزییات قتل در دشت روم بویراحمد/دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت


فرمانده انتظامی استان از نزاع مسلحانه منجر به قتل در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت:قاتل کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران  مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم  مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

 این مقام ارشد انتظامی استان گفت: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود با ارشاد ماموران و  همکاری خانواده اش توسط ماموران پلیس های تخصصی آگاهی و  اطلاعات انتظامی استان در کمتر از 3 ساعت  به همراه یکی دیگر از همدستانش در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شد.

مصطفایی با اشاره به این که در این درگیری 4 نفر دیگر مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده اند خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و  انگیزه  خود از قتل را اختلافات مالی بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قتل در دشت روم بویراحمد/دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت

جزییات قتل در دشت روم بویراحمد/دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت