مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 18:052020-11-19سياسي

کاروان محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه محروم احمد فداله خوزستان


با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام، پروژه های متعدد ساخت مراکز درمانی، مسکن محرومان، احداث مدرسه، طرح های آبرسانی و پل سازی، مسجد و خانه عالم و .

- .

در منطقه محروم و کوهستانی احمد فداله خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح پنجشنبه محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام در سفری یک روزه وارد استان خوزستان شد و سپس از طریق بالگرد عازم منطقه کوهستانی و صعب العبور احمد فداله از توابع شهرستان دزفول شد و با مردم این مناطق دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر یک روزه شریعتی استاندار خوزستان، سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه، مدیرعامل بنیاد برکت، مسئولین محلی و فرمانده سپاه خوزستان و گروه های جهادی، رییس ستاد اجرایی فرمان امام را همراهی می کردند.

مخبر در این سفر یک روزه 57 پروژه محرومیت زدایی عمرانی و غیر عمرانی را که با سرمایه گذاری 23 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در این مناطق انجام شده بود، افتتاح و از 12 پروژه در حال اجرا بازدید کرد.

این پروژه ها شامل بهسازی 28 کیلومتر راه روستایی، ساخت 7 مدرسه با 10 کلاس درس، ساخت مسکن محرومین، آبرسانی به 32 روستا با 47 کیلومتر لوله کشی، پل سازی، ساخت مسجد و خانه عالم در 104 روستای صعب العبور احمد فداله واقع در میان سلسله کوه های زاگرس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه محروم احمد فداله خوزستان

کاروان محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه محروم احمد فداله خوزستان