مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 17:552020-11-19حوادث

مسومیت 11 نفر و فوت 2 نفر بر اثر مسمومیت با گاز co در نیشابور


طی 72 ساعت گذشته یازده نفر در شهرستان نیشابور دچار مسمومیت با گاز co شدند که متأسفانه دو نفر از آن ها فوت کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی طی 72 ساعت گذشته یازده نفر در شهرستان نیشابور دچار مسمومیت با گاز co شدند که متأسفانه دو نفر از آن ها فوت کردند.

بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس 115 نیشابور در 72 ساعت گذشته 11 نفر دچار مسمومیت با گاز co شدند که متأسفانه دو نفر از آن ها فوت کردند.

در اولین اتفاق ناگوار آقای 50 ساله که درون تریلی پیک نیک روشن کرده بود به علت مسمومیت با گاز co فوت می کند، همچنین روز گذشته 6 نفر از افراد یک خانواده در روستای خانشاه دچار مسمومیت با گاز co شدند که با اطلاع به موقع و تلاش کارشناسان اورژانس از مرگ نجات یافتند.

در سومین حادثه هم که در خانه باغی در روستای بوژان اتفاق افتاد چهار نفر از اعضاء یک خانواده که از زغال برای گرمایش استفاده کرده بودند دچار مسمومیت با گاز co می شوند که متأسفانه یک نفر از آن ها فوت می کند.

همچنین روابط عمومی اورژانس 115 اعلام کرده؛ همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما و به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی که به طور عمده گازسوز هستند خطرات ناشی از مسمومیت با منواکسید کربن به میزان زیادی افزایش می یابد در همین راستا می طلبد همیشه قبل از استفاده از وسایل گرمایشی از باز بودن مسیر لوله بخاری و خارج نشدن لوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسومیت 11 نفر و فوت 2 نفر بر اثر مسمومیت با گاز co در نیشابور

مسومیت 11 نفر و فوت 2 نفر بر اثر مسمومیت با گاز co در نیشابور