مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-19سياسي

والدین مکلف به رعایت حقوق کودکان خود هستند


کودکان و نوجوانان مهم ترین قشر جامعه و آینده سازان مملکت هستند و ما باید اهمیت ویژه ای برای کودکان در حوزه های آموزش، - ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: کودکان و نوجوانان مهم ترین قشر جامعه و آینده سازان مملکت هستند و ما باید اهمیت ویژه ای برای کودکان در حوزه های آموزش، معیشت، رفاه و امنیت آنان قائل شویم.

  محمود ثمینی، امروز 29 آبان، در همایش نوای پروانه ها با اشاره به عضویت ایران در کنوانسیون بین المللی حقوق کودک و تبعیت کشور ایران از مفاد پیمان نامه، اظهار کرد: در عین حال دین مبین اسلام شرایط جامعی برای حمایت و رعایت حقوق انسان ها بالاخص برای کودکان و نوجوانان قائل شده است.

وی عنوان کرد: کودکان و نوجوانان مهم ترین قشر جامعه و آینده سازان مملکت هستند و ما باید اهمیت ویژه ای برای کودکان در حوزه های آموزش، معیشت، رفاه و امنیت آنان قائل شویم.

ثمینی عنوان کرد: کودکان متأسفانه در دنیا خشونت های زیادی از جمله جنگ ها و اختلافات و مشاجرات خانوادگی وجود دارد و بیشترین آسیب را کودکان متحمل می شوند که نمونه آن جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و بمباران 65 مدرسه در کشور و شهید شدن تعداد زیادی از کودکان معصوم و بیگناه است .

معاون استاندار لرستان با تأکید بر اینکه والدین مکلف به رعایت حقوق کودکان خود هستند، گفت: مسئولان و متولیان امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین مکلف به رعایت حقوق کودکان خود هستند

والدین مکلف به رعایت حقوق کودکان خود هستند