مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 13:302020-11-19سياسي

برنامه های چهل گانه کنگره ملی شهدا در یزد از فردا آغاز می شود


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج، برنامه های چهل گانه کنگره ملی شهدار در یزد آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان یزد وضعیت سخت و پیچیده ای به وجود آورده است، اظهار داشت: بسیاری از برنامه هایی که برای هفته بسیج پیش بینی شده بود، به همین دلیل دچار محدودیت شده است.

وی با اشاره به اینکه سمت و سوی برنامه های هفته بسیج امسال متناسب با فضای موجود در استان پیش بینی شده است، افزود: رویکرد ما خدمت رسانی به مردم و تسهیل شرایط سخت بهداشتی است که امروز در جامعه ما جاری و ساری است.

پورشمسی با اشاره به روزشمار هفته بسیج که از 30 آبان آغاز می شود و تا ششم آذرماه ادامه دارد، عنوان کرد: تلاش ما این است که یک برنامه منسجم استانی در هر روز از هفته بسیج اجرا شود که روز 30 آبان ماه، برنامه های چهل گانه ستاد کنگره بزرگداشت شهدا آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: در این راستا طرح تلاوت 4 هزار ختم قرآن کریم و 4 هزار چله زیارت عاشورا فردا در بیت امام جمعه یزد آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب برنامه های ستاد کنگره شهدا، به ازای هر شهید استان یزد، 40 برنامه شاخص اجرا می شود، افزود: پوستر این برنامه های معنوی در نخستین روز از هفته بسیج رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های چهل گانه کنگره ملی شهدا در یزد از فردا آغاز می شود

برنامه های چهل گانه کنگره ملی شهدا در یزد از فردا آغاز می شود