مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-19اجتماعي

آماده باش 250 دستگاه ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر همدان


شهردار همدان از آماده باش 250 دستگاه ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر همدان در ایام زمستان و فصل بارش برف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صوفی ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری مانور آماده باش ماشین آلات برف روبی همدان گفت: امسال تعداد 250 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین شامل گریدر، لودر، کمپرسی، باب کت، خاور با استفاده از 750 نفر نیرو وظیفه برف روبی، پاکسازی، نمک پاشی و یخ زدایی معابر اصلی و فرعی شهر همدان را در مواقع لزوم بر عهده دارند.

صوفی خواستار مشارکت شهروندان در عملیات برف روبی معابر شد و گفت: شهروندان در سال های گذشته با مشارکت و همراهی خود یاری رسان مدیریت شهری بوده اند.

وی از شهروندان خواست در زمان بارش برف از تردد با خودروهای شخصی خودداری کرده و تا حد اماکن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و خودروهای خود را به لاستیک های یخ شکن، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

رییس شورای شهر همدان نیز عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده شاهد آمادگی مجموعه مدیریت شهری همدان در رابطه با موضوع برف روبی معابر در فصل بارش هستیم.

ماسه و نمک به اندازه کافی تهیه شده است سید مسعود عسگریان افزود: در بازدید صورت گرفته شاهد آمادگی انواع ماشین آلات سبک و سنگین برف روبی سازمان مدیریت پسماند و خدمات موتوری شهرداری همدان و بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 250 دستگاه ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر همدان

آماده باش 250 دستگاه ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر همدان