مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-19حوادث

واژگونی تانکر حامل میعانات گازی در شیراز


واژگونی یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری حامل میعانات گازی در گردنه باجگاه، با تلاش و ایثارگری 7 ساعته آتش نشانان شیرازی بدون ایجاد مخاطرات جانی برای مردم مدیریت شد.

- ایسنا/فارس واژگونی یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری حامل میعانات گازی در گردنه باجگاه، با تلاش و ایثارگری 7 ساعته آتش نشانان شیرازی بدون ایجاد مخاطرات جانی برای مردم مدیریت شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز پنج شنبه 29 آبان به خبرنگاران بیان کرد: با اعلام حادثه واژگونی تانکر میعانات گازی به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ 50 آتش نشان از هفت ایستگاه عملیاتی به همراه تیم تخصصی و عملیات ویژه سازمان آتش نشانی شیراز و 10 خودروی عملیاتی شامل تانکر های آبرسان، خودروهای فوماتیک و پشتیبانی را ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز به گردنه باجگاه (ورودی جاده اصفهان به شیراز) اعزام کرد.

محمدهادی قانع ادامه داد: یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری با محموله میعانات گازی که از عسلویه به سمت اراک در حال حرکت بود به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است، به حالت واژگون قرار گرفته بود.

او افزود: با حضور آتش نشانان به محل حادثه ابتدا راننده مصدوم این وسیله نقلیه برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار کادر پزشکی اورژانس ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی تانکر حامل میعانات گازی در شیراز

واژگونی تانکر حامل میعانات گازی در شیراز