مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-19اقتصادي

همه چیز درباره طرح جدید محدودیت های کرونایی/ پاسخ به 21 پرسش شهروندان


شهر تهران روزهای سختی را سپری می کند و در هفته های اخیر نیز با تشدید شیوع کرونا ویروس هر روز آمار ابتلا و فوتی ها به شکل نگران کننده ای افزایش پیدا کرده است و جان های عزیزی را می گیرد و خانواده های بسیاری را عزادار کرده است.

- شهر تهران روزهای سختی را سپری می کند و در هفته های اخیر نیز با تشدید شیوع کرونا ویروس هر روز آمار ابتلا و فوتی ها به شکل نگران کننده ای افزایش پیدا کرده است و جان های عزیزی را می گیرد و خانواده های بسیاری را عزادار کرده است.

بر همین اساس با تصمیم ستاد ملی کرونا، پروتکل های جدی تری از ابتدای آذرماه به مدت 2 هفته اجرایی خواهد شد که این بار علاوه بر جدیت و استمرار محدودیت ها به جای استان ها شهرها مبنا قرار گرفته اند و محدودیت ها شهر به شهر و بر اساس رنگ بندی زرد، نارنجی و قرمز اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به روز شنبه یکم اذرماه سال جاری یعنی اغاز طرح جدید اعمال محدودیت های کرونایی در کشور و مدیریت هوشمند این بیماری و اعلام ابعاد مختلف این محدودیت ها سوالات بسیاری برای مردم در ذهن ها ایجاد شده بر همین اساس برای روشن شدن ابعاد مختلف طرح جدید به 21 پرسش پر تکرار مخاطبان ایسنا به نقل از فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا، رییس و دبیر کمیته انتظامی ستادملی مدیریت کرونا پاسخ داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره طرح جدید محدودیت های کرونایی/ پاسخ به 21 پرسش شهروندان

همه چیز درباره طرح جدید محدودیت های کرونایی/ پاسخ به 21 پرسش شهروندان