مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-19پزشكي

فلفل تند بخورید تا عمر طولانی تری داشته باشید


یک مطالعه جدید ارتباط خوردن فلفل تند با میزان پایین تر ابتلا به انواع سرطان و مشکلات قلبی و عروقی را نشان داده است و می گوید مردم با خوردن فلفل های تند می توانند عمر طولانی تری داشته باشند.

- با مطالعه روی افراد ایرانی، آمریکایی، چینی و ایتالیایی مشخص شد فلفل تند بخورید تا عمر طولانی تری داشته باشید یک مطالعه جدید ارتباط خوردن فلفل تند با میزان پایین تر ابتلا به انواع سرطان و مشکلات قلبی و عروقی را نشان داده است و می گوید مردم با خوردن فلفل های تند می توانند عمر طولانی تری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، مطالعه جدیدی که همین هفته در همایش مجازی انجمن قلب آمریکا در سال 2020 ارائه شد، نتیجه گیری شگفت انگیزی داشته است که می گوید خوردن فلفل تند، طول عمر را افزایش می دهد.

تحقیقات قبلی نشان داده بود که فلفل های تند می توانند دارای اثرات ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد سرطانی و کاهنده قند خون باشند.

یک مطالعه در سال 2017 که بیش از 16 هزار آمریکایی را طی تقریباً 20 سال تحت نظر داشت، نشان داد که کسانی که بیشتر از همه فلفل تند می خورند، احتمال مرگ زودرس در آنها 13 درصد کمتر است.

اکنون در این مطالعه جدید، دانشمندان، سلامت و عادات غذایی بیش از 570 هزار نفر در ایالات متحده، ایتالیا، چین و ایران را بررسی کردند و نتیجه گیری آنها این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلفل تند بخورید تا عمر طولانی تری داشته باشید

فلفل تند بخورید تا عمر طولانی تری داشته باشید