مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-19اقتصادي

کتابخانه مرکزی خلخال؛ پروژه ای 9 ساله با ده درصد پیشرفت


کتابخانه مرکزی خلخال پس از گذشت 9 سال از کلنگ زنی فعلا به اتمام نرسیده و فقط 10درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نیازمند عزم جدی مسؤولان شهرستانی و استانی برای تکمیل آن است.

- خبرگزاری فارس ـ اردبیل؛ سید مصطفی مرادخانی: با گذشت 9 سال از شروع پروژه کتابخانه مرکزی خلخال متاسفانه امروز تنها شاهد پیشرفت ده درصدی بنای فیزیکی این مجموعه فرهنگی هستیم.

کتابخانه مرکزی خلخال در جوار خیابان سی متری قدس، روبروی اداره تامین اجتماعی شهر خلخال در سال 1390 کلنگ زنی شده و در همان سال پی ریزی شده است اما در سال های اخیر این مجموعه مورد بی مهری قرار گرفته و تکمیل نشده است.

شهرستان خلخال بعد از مرکز استان، دارای بزرگترین مجموعه کتاب با بیش از 112 هزار جلد کتاب و هشت کتابخانه در بخش مرکزی، شاهرود، خورش رستم، برندق، لنبر می باشد اما نیازمند بروزرسانی کتب و ایجاد ساختمانی مجهز در این خصوص است.

پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در جلسه شورای کتابخانه های عمومی شهرستان خلخال در خصوص پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی خلخال اظهار کرد: احداث این پروژه فرهنگی به اداره کل راه و شهرسازی واگذار شده و متولی اجرای آن این اداره کل است.

وی در این جلسه از پروژه های شهرستان بیله سوار سخن گفت و اذعان داشت: دو کتابخانه در شهرستان بیله سوار به بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی خلخال؛ پروژه ای 9 ساله با ده درصد پیشرفت

کتابخانه مرکزی خلخال؛ پروژه ای 9 ساله با ده درصد پیشرفت